چرک نویس

  • ۱
  • ۰

خیلی وقت بود به ان جا سر نزده  بود؛ تا جایی که شاید کلا یادم رفته بود. اومدم شروع کنم دوباره به مطلب نوشتن و پست کردن تو ذهنم دنبال موضوع بودم برای شروع . به حال و هوای این روز های خودم فکر کردم و به "که چه؟!" ختم شد. به شعر فکر کردم ولی دیدم برای شروع ایده خیلیخوبی نیست.

خیلی موضوعات مختلفی رو پیدا کردم، از بلوای جدید ساسی مانکن تو مدارس که بار دیگه بی در و پیکر بودنش رو به رخ همه­ی ملت کشید و از همه بدتر ملتی که بعضا دفاع کرده بودند که "کودکان نیاز به شادی و نشاط دارند". این حرف کاملا قبول ولی راه دیگه ای برای ایجاد شادی و نشاط در بین بچه های دبستانی وجود نداره؟

 یه خرده خودم رو جای والدینی که بعدا ازشون سوال شد 

"مامان سکسی یعنی چی؟" یا "بابا in rell و single یعنی چی؟"گذاشتم و دیدم این ایجاد شادی و نشاط باعث وارد شدن مفاهیمی به ذهن بچه ها میشه که از سنشون خیلی بزرگ تر هستش. مفاهیمی که اصلا در فرهنگ ما جایی نداشته و به جای اینکه بیاییم ، از زندگی امروزی خود دور کنیم از کودکی بچه را با این مفاهیم رشد می دیم تا در ذهن اون بچه نهادینه بشه و به جای اینکه فردا روز با گارد منفی با این جور مفاهیم برخورد کنه به صورت کاملا عادی و جا افتاده در زندگی، منفعل نشون بده.

 

البته این بحث رو میشه بیشتر بهش پرداخت و به پس لرزه های این انفجار در فضای مجازی به خصوص توییتر و طبق عادت فراموش کاری و دو دستگی جامعه نگاهی انداخت

شاید در آینده ای نزدیک!

 

نظرات (۱)

فونت این پست یکی از عذاب های إلاهیست
به هر حال با این نوشته های کوچک میشه گفت دولت محترمه داره سند 2030 رو همین طوری عشقی و با مخالفت رهبری اجرا میکنه
پاسخ:

بله حق با شماست فونت مناسبی انتخاب نشده.

 

نمی دانم چقدر می توان این قضیه را سیستماتیک و مدیریت شده در راستای سند 2030 تلقی کرد. ولی چیزی که محرز است و مشکلی است که در همه­ی ارگان های اجرایی به چشم می خورد سوء مدیریت و سر سری گرفتن مسائل مهم است. البته این سوء مدیریت مسئله­ای است که در همه­ی دولت ها به وفور یافت می شود و نمی توان گفت سوء مدیریت ماحصل فلان دولت است و مشکلی است که ریشه در بدنه سیستم بروکراسی حکومتی دارد و شاید به این زودی ها هم از بین نرود.

در این موضوع اول از همه دولت باید مطالبه­گر مدیران خود به عنوان متولی تعلیم و تربیت فرزندان ملت داشته باشد تا دوباره شاهد چنین افتضاحی نشویم و در درجه دوم خانواده های دانش آموزان باید از مدیران مدارسی که کودکان خود را برای 12 سال میسپارند مطالبه گر باشند. ولی چیزی که خیلی دیده و شنیده شد این بود که دسته­ای از همین خانواده ها با گارد دفاعی با موضوع برخورد داشتند.

 

از وقتی که صرف کردید و نظر گذاشتید متکشرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی